The Outer Worlds lijkt een echte Fallout-game te zijn

The Game Awards was als een soort jungle. Door een hoop onzin moest u zich heen werken om ergens in het midden een tempel te vinden met een waardevolle steen. Voor ons is die steen The Outer Worlds. De originele maker van Fallout met het team dat Fallout: New Vegas heeft gemaakt. Obsidian lijkt ons de Fallout-achtige game te geven die Bethesda ons niet wil geven. Fallout 4 was het niet en Fallout 76… Goed. Ergens in 2019 al komt deze RPG en heeft natuurlijk keuzes in dialogen. Maar ook andere zaken als het overwinnen van uw eigen tekortkomingen in games.

Ben u slecht in het verslaan van een bepaald type vijanden? Dan kunt u proberen deze flaw te overwinnen en er direct een perk mee te verdienen. De game houdt bij waar u goed en slecht in bent en zo kunt u de lastigere momenten van het leven op The Outer World omdraaien in iets goeds.

You can be flawed, in a good way: New to The Outer Worlds is the idea of flaws. A compelling hero is made by the flaws they carry with them. While playing The Outer Worlds, the game tracks your experience to find what you aren’t particularly good at. Keep getting attacked by Raptidons? Taking the Raptiphobia flaw gives you a debuff when confronting the vicious creatures, but rewards you with an additional character perk immediately. This optional approach to the game helps you build the character you want while exploring Halcyon.

Er zijn ook keuzes in gesprekken die gevolgen kunnen hebben voor het verloop van een quest. En wat men in Fallout altijd had tot aan deel vier, zijn opties die afhangen van uw skills. Het lijkt dus echt Fallout te worden zoals Fallout bedoelt is. En daar kijk ik persoon enorm naar uit, want dat heb ik sinds New Vegas al niet meer gezien.

the outer worlds

the outer worlds

Maak onze dag, deel dit met je vrienden!