Reden annuleren Scalebound is de domste ooit

scaleboundDe afgelopen twee jaar was Scalebound tijdens de E3 een game waar veel mensen naar uitkeken. De eerste trailer ooit was CGI, maar de gameplay die we vorig jaar zagen gaf meer duidelijkheid. Het was een co-op hack ’n slash met grote tegenstanders. Prima dus om lekker te spelen met een paar vrienden/kennissen/zogenaamde-online-vrienden. Alleen bereikte ons het bericht in januari dat de game geannuleerd werd. De reden van deze annulering is nu eindelijk duidelijk. Ik hoop dat u er klaar voor zit, want deze heeft u nog nooit gehoord.

Scalebound komt niet meer, omdat de druk te groot werd voor Microsoft en ontwikkelaar Platinum Games. Jawel, de druk was te hoog. Volgens Phil Spencer kwam dit omdat men de game in een te vroeg stadium had laten zien en daardoor de verwachtingen hoop opliepen bij “de fans”. Dus. En na goed overleg tussen de studio en de uitgever werd besloten dat men deze verwachtingen, die echt fucking nergens op gebaseerd konden zijn, niet kon waarmaken. Daarom ging de bijl erin, weg ermee, alles wissen en nooit meer naar omkijken. De trademark werd nog wel vernieuwd, maar dat is het dan ook. Dikke bullshit, Phil Spencer. Toon wat je maakt, dat hebben ze gedaan met die gameplay, en klaar, toch? Kletspraatjes.

Maak onze dag, deel dit met je vrienden!

  • hahahaha.

    • Duivel

      ik lach ff met je mee,
      hahahaha

  • D’r stinkt nog veel meer bij Scalebound; werd ook de gameplay niet al een paar keer flink aangepast?

  • General Dripple

    Ik geloof hem.